..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

November 30, 2013

..kononnya nak kulit licin dan gebu..

Alkisahnya terjebak dengan iklan kulit sihat. Kulit sihat memang saya impikan..
 Tapi saya tak pernah terdetik hati nak putih walaupun saya memang tak cerah sangat. In fact, saya memang menyampah dengan iklan untuk memutih dan mencerahkan kulit. Bagi saya la, iklan macam ni secara tersiratnya membawa maksud yang lawa tu 'putih' dan yang buruk tu si 'hitam' ni la. Tak tau la kalau saya je yang rasa macam tu.

Kalau diperhatikan, memang hampir semua iklan kosmetik macam tu kan. Tapi saya memang nak kulit sihat untuk kepuasan diri bila tengok cermin hahaha. Bukan sebab orang lain. 

Iklan ni buat saya terjebak. Lagipun saya memang ada masalah rambut gugur. Tu yang teruja nak try. Apa-apa pun kita hanya berusaha, semuanya dengan keizinan dariNYA. 

Gambar pinjam kat google.


# saya bukanlah pengedar SHAKLEE and tak dibayar pun untuk promosikan SHAKLEE 



:::All About Our Handmade:::

4 comments:

  1. sekarang kan banyak promo ephyra.. tapi sebab harga dia boleh dapat ganti pintu umah, maka kita postpone.. tunggu bonus la ek.. hihihihi... ;P

    ReplyDelete
  2. akak, muka tak masalah sangat, kulit tangan paling masalah, kasar, gelap dan tegap macam jantan. Yg lawak, kulit husband lebih muluis dari kulit isterinya ini..huhu. Len kali boleh trylah ESP ni..akakpun ahli Shaklee jugak

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...