..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

March 10, 2013

Photo Book Murah | RM 15

Salam,

Hari ni saya tergoda. Sebenarnya dah dua kali saya perasan NoEN post pasal photo book PixaJoy ni. Sebelum ni tak ada la saya tergoda sangat tapi hari ni tengok NoEN post pasal offer photo book ni. Murah betul. RM 15 je.


Tiba - tiba , tanpa saya sedari saya telah pun menekan butang 'BUY NOW' :D.. Tapi takpe, saya tak menyesal hahaha...Lepas ni boleh la pilih gambar untuk dimasukkan dalam my first photo book ni.

Kalau ada sesiapa yang teringin jugak nak dapatkan photo book murah, boleh klik je banner kat bawah ni. Lepas register, bolehla beli photo book ni dengan harga RM 10 atau RM 15.


5 comments:

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...