..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

December 28, 2012

Felt Craft | Pencil Case

Salam,
Pencil case dari kain felt yang cantik ni kepunyaan Farhana. Sebagai tanda terima kasih tolong saya packing buku :P . Sebahagian besar buku - buku tersebut telah pun dijual.  Termasuk hari ni, dah 3 hari kami adakan jualan buku di sekolah. Esok hari yang terakhir.

Pencil case tu bukan saya yang buat. Saya tempah dari kawan saya di sekolah. Cantik dan kreatif kan?. Saya cuma request nama di pencil case tersebut. Yang lainnya semua hasil kreativiti tukang buat pencil case ni. Saya pilih warna agak gelap. Maklumlah untuk budak - budak kan. Lambat sikit nampak kotor :P .

..Siap untuk digunakan..



# Kalau ada yang nak order boleh berhubung terus ngan Salmies-CraftHolic

4 comments:

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...