..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

October 13, 2011

Terima kasih mak....

...sebab memahami... :D .


Hari Selasa baru ni , balik je dari rumah kawan, mak aku hulur buku-buku ni kat aku...

"Nah, ni mak pinjam dari kawan"

Hehe..mak aku memang dah 'masak' ngan perangai aku yang suka baca novel..Kalau dah start baca novel, memang tak ingat dunia dah.  Kalau dulu sampai tak tidur malam..Sehari suntuk aku boleh menghadap buku-bku ni..Tapi sekarang tak bolehlah, aku takut nanti jadi macam 'Cikgu Shaari' dalam Masam-masam Manis..hehe..Kerjaya mesti diutamakan ..Nak g sekolah mesti cukup tidur dan bersemangat..Kalau letih dan lesu memang tak larat la nak melayan kerenah 'anak-anak' kat sekolah ni...Mau pengsan kat sekolah nanti..hehe...Budak-budak sekarang pun hebat-hebat..So , kita pun kena la lebih 'hebat' dari diorang hahaha....


p/s: aku sayang sangat-sangat mak aku..mmuaaahh...



12 comments:

  1. bestnya...dapat novel...bujang dulu suka jugak beli novel...sekarang dah ada anak tak ada masa nak baca....hihihi

    ReplyDelete
  2. waa....
    syg mak kamu juga...hahaha
    ce try novel thriller pulak..best!!smpai termimpi2..:P

    http://luvabenbaby.blogspot.com/2011/07/laksamana-sunan-di-layar-perak.html

    ReplyDelete
  3. dulu saya rajin baca novel masa kat sekolah dulu... skrg dah tak minat dah.. org lelaki tak syiok baca jiwang2 ni.. ehehehe

    saya pun sayang mak awak... eh, mak saya... heee (",)

    ReplyDelete
  4. Sporting mak dia.... Mesti sayang dia banyak2 tau...

    ReplyDelete
  5. Zira ...memang kaki novel...himpunan kisah lucu tu akak ada dari part 1 sampai 6 juga...dah dekat 10 tahun beli...

    ReplyDelete
  6. Selamat membaca.. in return.. beli apa utk mak awak..

    ReplyDelete
  7. mak mmg selalunya memahami kehendak anak2.. tp bila anak dah dewasa adakah anak2 memahami kehendak seorang ibu?

    ReplyDelete
  8. waaa..bestnye ade byk buku novel...hehehe
    rajin membaca bagus laaa...

    hehee
    to my blog - Acapsuur (>,<)

    ReplyDelete
  9. Understanding nya mak cikgu. Weekend ni boleh la baca novel. Banyak tu... :)

    ReplyDelete
  10. @che mid

    yg ni mak sy pinjam kt kwn...ingt nk bli purse kt dia, tp bkn sbb novel ni..tp sbb purse mak sy dh koyak... :P

    ReplyDelete
  11. @Yati

    dh habih dh k.yati :P...kena cr novel lain plak..hehe...

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...