..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

July 19, 2011

Kami dah berpisah..

"Kami dah berpisah...."

Tapi kami berpisah secara baik tau..tak mainla gaduh-gaduh macam budak tak cukup umur...cool beb.. dah tak ada jodoh kan...nak buat macam mana..tapi tak mustahil kalau kitorang 'rujuk' balik...

So, sampai setakat ni je jodoh aku ngan 'Shoutbox' ha3...Ntah ada yang perasan atau tak aku dah remove 'Shoutbox' aku kat sidebar...Reason??...Tak ada sebab yang 'kukuh'..cuma tetiba je aku rasa menyampah kat widget tu hehe...Rasa macam menyemak je...Sakit mata aku...



Babai...Sob..sob..sob...Kalau ada 'jodoh' , kita jumpa lagi...

6 comments:

  1. sy pon tak letak shoutbox tu...asik2 nmpk org duk letak iklan je...nyampah betol...kak zira, mcm mana nk letak top commentator tu ye?

    ReplyDelete
  2. hahaha.. ingatkan ape lah tadi.. ;) xpe.. shoutbox tu tak penting pon.. :)

    ReplyDelete
  3. nanie,
    akak dh sent kod tu kat fb nani..try la dlu..

    Sue,
    hehe ini mst ingt 'berpisah' lain ni ...shoutbox tu bt page jd berat...

    ReplyDelete
  4. zira ...macam statement JLO heheheh

    ReplyDelete
  5. tak jadi la kak zira...hihih...org buta IT mcm ni la...meh dtg amik award kt blog nani dlu...heheh

    ReplyDelete
  6. Suzie,
    Jlo yg tiru statement sy ha3...

    Nani,
    akak dh amek Award tu ..TQ :)

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...